#4 – Klopt wat je doet nog wel?

#4 – Klopt wat je doet nog wel?

Oude gewoontes kunnen ervoor zorgen dat je achterop raakt. Nu de huidige situatie toch al vraagt om verandering is het wellicht goed om jouw marketing eens onder de loep te nemen en waar nodig aan te passen. De moderne marketingtools besparen namelijk een hoop tijd en dragen bij een continue groei van jouw bedrijf.

Onze opdracht voor jou:

  1. Bekijk welke marketingmiddelen je inzet
  2. Bereik je met deze marketingmiddelen je gewenste klant?
  3. Zijn er marketingmiddelen die je over het hoofd ziet die wel voor jou kunnen werken?
  4. Past de huidige strategie nog bij de doelen die je wil behalen?
  5. Welke resultaten heb je tot nu toe bereikt en is dit voldoende?
  6. Straalt alles wat je online doet dezelfde boodschap uit en zorgt het voor herkenning?

Het zijn onzekere tijden voor ons allemaal. Wat een crisis ook gaat doen, blijf niet stil staan. Zorg dat jouw online marketing in beweging blijft. Wil je dit liever samen oppakken? Neem gerust contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden!