Aan het woord: Bob Coppens van Jump Factory

21-09-20 - - geschreven door: admin
Aan het woord: Bob Coppens van Jump Factory

‘Dankzij onze meertalige website is onze naamsbekendheid aanzienlijk vergroot. In Nederland, maar ook in België en Duitsland. Met SEO, SEA en e-mailnieuwsbrieven werken wij aan onze online zichtbaarheid.’

Via e-mailnieuwsbrieven verwelkomt Bob Coppens van Jump Factory veel potentiële klanten op zijn website. ‘Met mailings vestigen we bijvoorbeeld de aandacht op nieuwe producten en aanbiedingen. Doordat we ze heel gericht inzetten, krijgen we goede respons. We versturen ze naar direct geïnteresseerden, zoals verhuurbedrijven van luchtkussens, reclameobjecten en stormbanen.

Door de coronacrisis heeft Bob alle online activiteiten op een iets lager pitje moeten zetten. In februari voelde hij de impact van de crisis al. ‘Wij krijgen veel uit China geleverd, maar daar lag de handel toen al stil. Normaal gesproken is het voorjaar voor ons een drukke periode. Omdat evenementen en activiteiten stillagen, hadden onze klanten het ook moeilijker. Wij hebben daarom onze focus verlegt naar ons pop-up pretpark dat een groot succes was. Onder de naam Boerenlandstrand exploiteerden we deze zomer samen met andere ondernemers een pop-up pretpark. Compleet met luchtkussens en stormbanen. Zo heeft de coronaperiode ook tot leuke ideeën geleid! Inmiddels focussen we ons weer op de groei van ons bedrijf op de Europese markt. De toenemende vraag naar complete opblaasbare pretparken (Inflatable Parks) helpt ons om deze groei te realiseren.’