Een Sterk Online Merk

Wil je een goede website
of een sterk online merk?

Alleen een website is nog geen sterk online merk. Het is wel een enorm belangrijke basis. Maar om jouw online merk echt sterk te maken, gaan we een stapje verder. Met lanceringscampagnes, e-mailmarketing, sociale media, online adverteren, content creatie en meer vormen van online marketing.

Maak nu een afspraak Of verder lezen over een sterk online merk

Onderscheidend vermogen

Weet je precies wat jouw onderscheidend vermogen is? Of heb je wat hulp nodig om het te ontdekken? 

Het staat vast dat ieder bedrijf unieke eigenschappen heeft. Zelfs als je enorm veel concurrenten hebt, is er altijd wel íets waarmee jij je onderscheidt. Iets wat je online in jouw voordeel kunt gebruiken door het consistent toe te passen op de website en in jouw online marketing. Zodat (potentiële) klanten jouw merk leren kennen, weten wat jouw product of dienst uniek maakt en erop kunnen vertrouwen dat je doet wat je zegt.  

Je doelgroep bereiken

Online zijn er tal van mogelijkheden om jouw doelgroep te bereiken. Sociale media, blogs, linkbuilding, whitepapers, video’s… oftewel: content!

Zonder content besta je niet op internet. Toch bereik je jouw doelgroep niet door lukraak informatie te delen. Dat is hetzelfde als schieten met hagel. Content moet relevant en de moeite van het lezen waard zijn. En het liefst interessant genoeg om gedeeld te worden. Wanneer dit gebeurt, ben je goed bezig. Dan word je steeds meer gezien als expert, als een betrouwbare bron. Ook door Google. En die zorgt er vervolgens voor dat je voorrang krijgt en steeds vaker en eerder in de zoekresultaten verschijnt.

Succes op de lange termijn

Dit proces heeft vooral tijd nodig, daarom richten wij ons op de lange termijn. Een sterk online merk is tijdloos en over 10 jaar nog effectief. In onze aanpak houden we daarom altijd de lange termijn voor ogen.

Snelle resultaten zijn mooi, maar maken van jouw merk nog geen sterk merk. Daarvoor zijn een eenduidige strategie en een lange adem nodig. Want een gebruiksvriendelijke website is één, het daadwerkelijk bereiken van de doelgroep is een tweede.

De digitale klantreis

Sta je bovenaan in de zoekresultaten van Google? Dan begint de klantreis pas. Online bereizen wij de hele wereld. Je kunt digitaal gaan en staan waar je maar wilt. Ook jouw klant. Waar leidt zijn reis naartoe?

Het liefst naar jouw product of dienst, toch? Daarom nemen we jouw (potentiële) klanten bij de hand en leiden hen naar de plek waar jij ze wilt hebben: jouw website. Om een goede reisgids te kunnen zijn, hebben we wel wat informatie nodig. Zo zijn we benieuwd naar wie jouw klanten zijn en wat zij willen horen. Welke vragen ze hebben en wat hun kennisniveau is. Wat ze belangrijk vinden en met welk doel zij op internet rondsurfen. Daar stemmen we jouw verhaal op af.

Een populaire eindbestemming

Als het verhaal rond is, zorgen we voor een populaire eindbestemming: een website die aanvoelt als een luxueus hotel. Een website die je bezoeker op zijn wenken bedient en antwoord geeft op zijn vragen. Een website waarop de bezoeker zonder problemen meer informatie vindt, snel een bestelling kan plaatsen of iemand om raad kan vragen. Kortom, de basis van jouw sterke online merk.

Meer over onze strategie of meer over webdesign