Kenniscentrum

Een kennisbank
voor jouw website

Met WordPress is veel meer mogelijk dan alleen een website voor je bedrijf. Zo hebben we onlangs een kennisbank gebouwd. Dit hebben we gedaan met de WordPress Knowledge Base Plugin van Heroic. Lees hieronder verder over de mogelijkheden van een kennisbank.

 

Vragen? Maak nu een afspraak of lees verder

Laat je eigen Kennisbank bouwen

In de kennisbank is een standaard ontwerp aanwezig, maar uiteraard kunnen we ook een ontwerp maken. De artikelen kunnen eenvoudig in het systeem toegevoegd worden, zodat je de bezoekers alle informatie kunt geven. Er kunnen categorieën aangemaakt worden en een zoekfunctie geeft de mogelijkheid om specifiek door de artikelen te zoeken. De zoekfunctie geeft suggesties terwijl er tekst ingetypt wordt, er handig mocht de bezoeker niet precies weten wat hij zoekt. Zo bied je je klanten snel een antwoord, zonder dat je er mensen op hoeft te zetten om de vragen van klanten te beantwoorden.

Alle opties op een rij

  • Filteren op categorie
  • Directe zoekfunctie met suggesties tijdens typen
  • Inzicht in waar bezoekers naar op zoek zijn
  • Onder elk artikel kan de bezoeker feedback geven
  • Help assistent voor het automatisch beantwoorden van vragen
  • Gebruikersbeperking
  • Interne / externe site-ondersteuning
  • Meertalige ondersteuning
  • Artikelbijlagen
  • Ingebouwde inhoudsopgave
  • Configuratie-assistent
  • Artikeltags
  • Artikel Opmerkingen
  • Revisiegeschiedenis
  • Ondersteunt video
  • Artikelbeoordelingen en feedback
  • Aangepaste categoriepictogrammen
  • E-mailrapporten

Wat is er mogelijk met de kennisbank?

Een knowledge base is handig voor bedrijven die informatie willen delen. Dit kan voor intern gebruik zijn, bijvoorbeeld voor standaard procedures. Maar ook zeker extern, voor klanten. Je kunt bijvoorbeeld een knowledge base opzetten met handleidingen. Het voordeel dat je hiermee bereikt, is dat je klanten geholpen worden in hun vraag en dat jij er zelf geen werk mee hebt. Een knowledge base kan openbaar toegankelijk zijn, maar meestal wordt het intern gebruikt achter een inlog. Hieronder een lijstje met diverse mogelijkheden:

  • Help documenten voor producten
  • Opslag voor technische documentatie
  • Online gebruikershandleidingen
  • Interne kennisbank
  • Meertalige kennisbank
  • Standaard procedures

Heb je binnen jouw bedrijf ook behoefte aan een kennisbank? Wij kijken graag met je mee hoe we dit voor jullie kunnen realiseren. Zodat we jullie klanten of medewerkers een bron aan kennis kunnen geven waardoor tijd en energie bespaard wordt. Neem contact met ons op via project@prode.nl.