Online ondernemen volgens Stefanie Schendstok van Giesbers Ontwikkelen en Bouwen
‘Goede online marketing zorgt voor een sterk online merk. Daarom onderkennen wij het belang van een goede website. Onze website laat zien wie wij zijn, voor wie we er zijn en waar we voor staan. En ondersteunt onze online positionering, zichtbaarheid en imago. Een persoonlijke, verrassende en passende website is een van de middelen waarmee wij verbinding maken met onze doelgroepen.’
Stefanie Schendstok is communicatieadviseur bij Giesbers Ontwikkelen en Bouwen en dochteronderneming Giesbers Servicebouw in Wijchen. ‘Onze websites navigeren makkelijk en bevatten veel beeld. Dat geef ik graag als tip: maak je dienstverlening visueel, online en offline. Daarmee maak je het persoonlijk en creëer je beleving.’
Communicatie ondersteunt het verstevigen en verder uitbouwen van de markt- en merkpositie van Giesbers. Stefanie: ‘Online maakt een belangrijk deel uit van onze communicatiestrategie. Prode heeft ons geholpen met een onlinemarketingstrategie met bijbehorend communicatieplan en twee nieuwe websites. Ons onderscheidend vermogen duidelijk maken, was daarbij een belangrijk uitgangspunt. Zo goed om van hen te horen hoe zij onze organisatie zien! Dat voortraject was voor ons een meerwaarde aan de samenwerking. En verrassend hoe Prode dat onderscheidend vermogen heeft weten te vertalen in de websites.’