Aan het woord: Dian Huyssen van Kattendijke van Sequoia Vermogensbeheer
‘Wij delen graag onze kennis. Ook online. Sinds kort koppelen we die kennis aan personen. We hebben gemerkt dat de filmpjes waarin onze adviseurs aan het woord zijn, goed scoren op sociale media.’
Dian Huyssen van Kattendijke van Sequoia Vermogensbeheer legt uit dat persoonlijk contact in haar werk van groot belang is. ‘Met onze klanten bouwen wij aan langdurige relaties. Sommigen ken ik al 30 jaar! Ons werk is een kwestie van vertrouwen. Daarom houden we het contact persoonlijk. We bellen veel of spreken onze klanten thuis of op kantoor. Online is daarbij ondersteunend, maar uiteraard de laatste maanden steeds belangrijker geworden.’
Het persoonlijke aspect blijft ook online een voorwaarde, vertelt Dian: ‘We zijn actief met een website, financieel magazine, kwartaalnieuwsbrief en op sociale media. Via deze middelen willen we onze klanten en netwerkcontacten kennis bieden. Bijvoorbeeld over bankkosten of economische ontwikkelingen. Zo mogelijk op een persoonlijke manier. Daarom maken we ook filmpjes waarin een van onze adviseurs uitleg geeft over een bepaald onderwerp. Een leuke bijkomstigheid is dat deze activiteiten voor meer naamsbekendheid zorgen, landelijk en internationaal.’